سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیار143

 

بسم الله

خلاصه داستان شیار 143 :

الفت پسری داره به اسم یونس، 19 سالشه که دانشگاه قبول میشه اما به همراه سه تا از دوستانش به جبهه میرن.
وقتی الفت با خبر میشه پیگیر میشه که چرا بسیج ثبت نامشون کرده(؟) و جواب میگیره که ما به زور اعزامشون نکردیم ، خودشون خواستن، حالا هم وقتی از اموزش برگشتن، اگه نخواستن اجازه برگشت به جبهه رو بهشون ندین.

یونس میاد مرخصی و هر طوری هست با رضایت الفت به جبهه بر می گرده و همون روز ها عملیات میشه و این چهار رفیق هم اعزام میشن به خط مقدم. که یکی از این ها بعد از عملات مجروح بر می گرده و میگه از اون سه نفر بی خبر مونده.

الفت هر روز ساکت تر و شکسته تر اما امیدش رو برای پیدا کردن یونسش از دست نمیده. تا اینکه اسامی اسرا اعلام میشه و نفر دوم بین اسرا خودش رو معرفی می کنه و میگه که رفیق سومی هم کنار خودش شهید شده.

پانزده سال میگذره تا اینکه یونس به خواب یکی از سرباز ها میاد و میگه من در شیار 143 هستم، نمی خواین بیاین دنبالم؟
خواب رو تعریف می کنه اما بهش میگن اون شیار خطرناک، به هر حال همون سرباز میره سمت شیار و استخوان های یونس رو پیدا می کنه.

کفن کوچیک یونس همچون نوزادی قماد شده در بغل الفت ...

............................................................................................................................

سلام. فیلم بسیار قشنگ شیار 143 در دانشگاه پخش و با استقبال بسیار بسیار زیادی هم از دانشجویان خودمون و هم از دانشگاه های دیگه رو به رو شد.

اما در دو سانسی که فیلم رو پخش کردیم با دو مشکل کوچیک مواجه شدیم.
در سانس اول با نقص فنی مواجه شدیم، که باید بگم این مشکل هیچ ربطی به ما ها نداشت، خب نقصِ دیگه، یهویی وسط فیلم پیش امد ( که باعث دلخوری بعضی ها شد که به قول خودشون با ترک سالن اعتراضشون رو اعلام کردن ) اما بعد از بیست دقیقه ای رفع مشکل شده و ادامه فیلم رو دیدیم.

و در سانس دوم: به دلیل همون بیست دقیقه مذکور، بچه های سانس دوم، پشت درِ سالن معطل شدن و دیگه اینکه بازم بخاطر ناهماهنگی که در فروش بلیط پیش امده بود، جمعیت بیش از حد سالن شده بود که مجبور به اوردن صندلی از بیرون برای بچه ها شدیم.

............................................................................................................................

پ ن 1 : نا گفته نمونه که مسئولین برای گرفتن این فیلم و پخشش خیلی زحمت کشیدن که واقعا خداقوت بهشون میگم

پ ن 2 : اگه من تمام جزئیات ماجراهای دانشگاه رو میگم بخاطر این نیست که ضعف کار رو نشون بدم، بخاطر اینه که بگم با وجود این مشکلات بازم ما موفق میشیم و کار رو تا جایی که بشه به نحو احسن پیش می بریم.

میثاقی نو
93/2/30

 




تاریخ : سه شنبه 93/3/6 | 2:12 عصر | نویسنده : میثاقی نو | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.

دریافت کد موزیک

ساخت کد آهنگ